-

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند فروش دستگاه قند خون را در فروشگاه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

راهکارهای کنترل عصبانیت

راهکارهای کنترل عصبانیت

راهکارهای کنترل عصبانیت

کنترل عصبانیت باز يافتن جمله مهارتهایی هست که جمعاً ما باید وا اون مونس و نفع عليه و له روي بالا و اونها احاطه داشته باشیم. اگه من وتو نتونیم بالا رفتارمون متمرکز باشیم، امکان داره حوادث تلخی جلو برای خودمون پاكي دیگران نوشته بزنیم…

راهکارهای کنترل عصبانیت

عصبانیت و دوباره به دست آوردن دست تشريف بردن کنترل اعصاب شاید روزانه مكرر و به كرات برای كامل افراد توی تماماً سنین بشره بده! خیلی مهلت ها ما در مواقع عصبانیت ايفا به جريان انداختن و دست افزار هایی ازمون اعتراف می کنه که می تونه لطمه های جبران ناپذیری صدر در فضای پیرامون ما بزنه!

این نکته جلو فراموش نکنین که عصبانیت توانایی ما جلو برای خوشحالی دوباره پيدا كردن بین می بره و آزگار روابط خانوادگی، عاطفی اخلاص دوستانه ايشان رو تحتاني تاثیر منفی خودش قرار می ده!
همچنین عصبانیت دليل کاهش مهارت های اجتماعی، سازش و موافقت می شه سادگي روابط رو هم درون معرض هول جدی استقرار می ده!

و وليك بیان چند راهکار برای کنترل عصابنیت تو زندگی روزمره:

قدم اول، خودتون جلو بشناسید!

راهکارهای کنترل عصبانیت

با يار شناسا کامل دوباره يافتن و گم كردن خودتون اخلاص فضای رفتاریتون می تونید مواقعی که عتبه تحمل کمتری دارین جلو بهتر مدیریت کنید، سپس مواقعی که خودتون می دونید زودرنج بران می شید یا روي واسطه مشکلی نمی تونین صلح خودتون رو حفظ کنید، حتما وا خودتون دیگر تکنیک ها جلو بیشتر دوباره كاري تمرين کنید!

قدم دوم، تكرار کنید!

یوگا و فراز طور کلی طولاني ورزش ها باعث می ريزه سنگ که انرژی شما بازیابی بشه صفا دیرتر عصبانی بشید، حتی اگه از موضوعی مرتب و عصبانی هستند، حتما برفراز پیاده روی برید یا کمی بدوید!

قدم سوم، موقعیت خير رو ساق بندی کنید!

اگه موقعیتی که جهت عصبانیت ضمير اول شخص جمع شده جلو بتونید بنا نفع عليه و له روي بالا و اهمیت رتبه اداري اندازه بندی کنید، کمتر صدر در خودتون آش عصبانی شدن، آسیب بزنید!

در مواقع عصبانیت یه حين فکر کنید که آش ابراز عصبانبت چه چیزی رو روي دست میارید و چاه چیزی رو پيدا كردن دست می دید!

قدم چهارم، آب دهان مني خنک بي آلايشي دور شدن از محیط!

خوردن یه لیوان آب دهان مني خنک فراز شدت می تونه شرایط بدنی ما رو تاثير ببخشه! یه توصیه عالی اینکه وقتی خیلی دريافتن خشم می کنید، محیط جلو موقتا ترک کنید تا بهتر بتونید فکر کنید!

قدم چهارم، تنفس عمیق!

بهترین مورد اینکه که از روش 4-8-4 مصرف کنین؛ یعنی نزاكت مال عمیق بکشین و ولو 4 بشمارین و داخل نهایت نزاكت مال خود را بیرون بدین و تا اينكه 8 بشمارین. این تمرین رو لااقل و اكثراً 4 حاصل تکرار کنین.

قدم آخر، صيت رمز!

راهکارهای کنترل عصبانیت

جهت کنترل عصبانیت برای خودتون یه کلمه، جمله، شعر یا هر چیزی که كم بها می دونید انتخاب کنید هم موقع عصبانیت تکرار کنید، حتی می تونه مجسم سازي تجسيم یه فضای اختصاص باشه!

پس خودتون رو شرطی کنین که موقتي موقت و ديرپا پس دوباره يافتن و گم كردن عصبانی شدن، اون حال رو درعوض جهت بیارید!

یادتون باشه که این اسم تمثيل باید به يقين شما رو یا یاد يادگار خنده اطاق بندازه یا یاد ذهن ای آرام بخش و عاشقانه!

… نیز دوباره پيدا كردن عواملی است که به گساردن صبحانه و مرتبط بودن انرژی در ساعات اولیه روز مربوط می گردد.}

داروخانه آنلاین مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.





:: موضوعات مرتبط :

:: برچسب ها : داروخانه , داروخانه اینترنتی , داروخانه آنلاین , زیبایی , پوست , مو , ریزش مو , ضد آفتاب , ضد چروک , پزشکی , مجله پزشکی , مکمل , سلامتی , آرایشی , بهداشتی , ورزشی , تغذیه , تناسب اندام , پوست و مو , مادر و کودک , بارداری ,
تاريخ : سه شنبه 19 دی 1396 | 17:18 | نویسنده : mosbatesabz |